Ta strona korzysta z plików cookie w celu dostosowania do indywidualnych potrzeb użytkowników i innych funkcji. Korzystając z naszej strony internetowej, zgadzasz się na umieszczanie plików cookie w twoim urządzeniu.

Serwis produktów Blackberry

Naszemu serwisowi gwarancyjnemu podlegają tylko telefony zakupione w naszej dystrybucji.

W celu skorzystania z serwisu gwarancyjnego należy zwrócić telefon komórkowy i/lub akcesoria do firmy Ingram Micro sp. z o.o. z pierwotnymi ustawieniami i w oryginalnym opakowaniu. Prosimy nie zostawiać w produkcie jakichkolwiek dodatkowych elementów, jak na przykład karty SIM. Do Produktu powinna również zostać dołączona etykieta z Państwa nazwiskiem, adresem i numerem telefonu, nazwą operatora i opisem problemu. Aby móc skorzystać z serwisu gwarancyjnego, należy przedstawić oryginalny dowód zakupu lub porównywalny zastępczy dowód zakupu opatrzony datą zakupu oraz oryginalna ważną kartę gwarancyjną. Karta gwarancyjna bez wpisanej nazwy urządzenia, numeru fabrycznego, daty sprzedaży oraz podpisu klienta jest nieważna. Jakiekolwiek zmiany w karcie gwarancyjnej lub nieautoryzowane wpisy, unieważniają kartę gwarancyjną. Telefon powinien również mieć widoczny oryginalny elektroniczny numer seryjny (IMEI). Taka informacja jest umieszczona w produkcie.

Wszelkie naprawy lub usługi serwisowe są zawsze wykonywane przez firmę Ingram Micro Sp. z o.o. lub jej autoryzowanych partnerów serwisowych. W niektórych przypadkach mogą być Państwo proszeni o udzielenie dodatkowych informacji dotyczących obsługi Produktów. W związku z tym należy przechowywać dokumenty potwierdzające wcześniejsze naprawy i udostępniać je w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących konserwacji.

Zgłoszeń serwisowych należy dokonywać przez formularz zamieszczony pod tym linkiem.

Adres:
Ingram Micro Poland
ul.Działkowa 115
02-234 Warszawa


Serwis produktów Nokia

W przypadku produktów Nokia zakupionych w naszej dystrybucji prosimy o kontakt z punktem sprzedaży. Obsługa serwisowa odbywa się poprzez punkt sprzedaży.


Serwis produktów Be

Jeśli urządzenie jest wadliwe, Klient zwraca je do punktu sprzedaży, w którym dokonał zakupu tego urządzenia. Urządzenie zostaje odebrane z punktu sprzedaży i dostarczone do centrum napraw w celu naprawy lub wymiany. Partner serwisowy naprawia urządzenie w ciągu czternastu dni roboczych, jeśli spełnia ono warunki gwarancji. Czternaście dni roboczych liczonych jest od momentu przekazania urządzenia do naprawy w punkcie sprzedaży. Partner serwisowy zwraca naprawione lub wymienione urządzenie do punktu sprzedaży.

W celu śledzenia statusu naprawy urządzenia lub aby uzyskać dalsze informacje, prosimy kontaktować się z naszym Autoryzowanym Partnerem.